Saturday, October 19, 2019

Kem PRS Sulong 2019

Berkongsi terus berkongsi

Kem PRS SULONG dilaksanakan pada 14 hingga 16 Oktober 2019 di Kem Kabin, Jeram, Selangor.

Tema :

"PRS INOVATIF PEMANGKIN IKON KEPIMPINAN SEKOLAH"

Tujuan
1. Memenuhi sukatan PRS
    Sulong
2. Melatih PRS Sulong mengusai      kemahiran :                                      * kemahiran komunikasi                * kemahiran mendengar                * kemahiran menyokong                * kemahiran membimbing            * kemahiran penerimaan                * kemahiran menyoal

  

Aktiviti

14 Oktober 2019

1.  Taklimat kursus                          2.  Taklimat Program "Down To          Earth"....membina media                maklumat untuk berkempen

3.  Ice Breaking...                                 * Bingo                                             * Tepuk 5 bintang                           * Agihan kumpulan                         * Cheer Kumpulan

4.  Aktiviti Obstacles...Jom Cari         Guli

5. PRS Sebagai Wadah                      Muhasabah Diri Dan                      Penggerak Kepimpinan                  * Cinta Hati



15 Oktober 2019

1. Dinamik Kumpulan                         *  membina media maklumat       *  latihan persembahan                     (Malam Citra Budaya)

2. Kemahiran membina                      pengaruh dan komunikasi            * Master chef

3. Kemagiran Menolong

4. Latihan

5. Malam Citra Budaya                      Tema Pakaian : Busana                                              Tradisioanal        Tema Persembahan :                       PRS INOVATIF PEMANGKIN         IKON KEPIMPINAN

6. Penyampaian Hadiah

16/10/2019

1. Dinamik Kumpulan                        - persediaan bahan dan                    latihan   "Down To Earth"

2. Rumusab dan Penilaian

3. Penutup

4. "Dawn To Earth"

     SK Rantau Panjang

     SK Meru

     Aktiviti kempen

     * DARVIH

    * MINDA SIHAT

    * SALAHLAKU SEKSUAL                   KALANGAN KANAK-KANAK

    * BULI


   



  



  


 


    

 


   

 

No comments:

Post a Comment